Refund Policy Politica de reembolso

What is the refund process?

Refunds and returns must be done within 30 days from the date of delivery. Intentional modification or cosmetic amendments of the system that may impact the refurbishment or usability will void the terms of the system’s return policy.

You may refund/return your order for any of the following reasons:

  • Systems that are defective/damaged upon arrival, please contact us.

Here follows the general requirements for returns:

  • Proof of purchase (invoice order number and payment receipt).
  • The system must be in its original state and condition, along with all original accessories (e.g. remote control and charging cable) and any free gifts received with it.
  • Intentional misuse or abuse of the system, including failure to properly maintain or service
  • Power surges, electrical storm damage or incorrect power supply
  • Malfunction caused by improper disassembling, modification or repairing by 3rd party
  • Incorrect, improper or inappropriate operation
  • Insect or vermin infestation
  • Accidental damage due to owner's negligence
  • Exterior damages caused by chemical fumes or sharp objects

Uninstallation and return delivery charges will not be charged. Drill holes left behind by the system after uninstallation will be patched up. However, painting services will not be provided.

One 1-to-1 exchange is allowed per purchase. The exchange system will not be eligible for further exchange or refund unless faulty.

If your refund/return meets the above requirements and should you wish to proceed with the refund/return, please contact our Customer Service Team with your contact details and invoice order number.

Here follows the refund/return process:

  1. Our Customer Service Team will verify the refund/return reason(s) and arrange an uninstallation and pick-up date for you
  2. We will process your refund or replacement based on the reason(s) highlighted to our Customer Service Team within 10 days from the starting from the day we received your returned system.
  3. A refund reimbursement will be done through the same mode of payment that was made in the original purchase. For cash payments, an e-banking transfer will be done instead.

¿cuál es el proceso de reembolso??

El reembolso y la devolución deben estar en la fecha de entrega 30 Completa en el cielo。 Los sistemas que pueden afectar la renovación o la disponibilidad pueden modificarse o la modificación de la apariencia invalidará los términos de la política de retorno del sistema。

Por alguna razon,Puedes reembolsar/Devolver los bienes:

  • Si el sistema es defectuoso cuando llega/Daño,Por favor contáctenos。

Los siguientes son los requisitos generales para devoluciones:

  • Certificado de compra(Número de pedido de factura y recibo de pago)。
  • El sistema debe estar en el estado y el estado originales,Y todos los accesorios originales(Por ejemplo, control remoto y cable de carga)Y cualquier regalo gratuito que siga。
  • El mal uso intencional o el abuso del sistema,Incluido el fracaso para mantener o reparar correctamente
  • Aumento、Daños de tormentas eléctricas o suministro de energía incorrecta
  • Porque el tercero se desmonta incorrectamente、La falla causada por modificación o reparación
  • Incorrecto、Operación inadecuada o inadecuada
  • Insectos o plagas invadiendo
  • El daño accidental causado por la negligencia del propietario
  • Daño externo causado por humo químico o objetos afilados

No cobre desinstalación y devuelva el flete。 Después de la desinstalación, el ejercicio dejado por el sistema será reparado。 Pero no proporcione servicios de pulverización。

Cada compra permite que uno a uno cambie los productos a la vez。 A menos que el sistema de reemplazo falle,De lo contrario, no lo intercambiarán ni se reembolsará nuevamente。

Si tu reembolso/La devolución cumple con los requisitos anteriores,Y quieres continuar con el reembolso/Devolver los bienes,Comuníquese con nuestro equipo de servicio al cliente y proporcione su información de contacto y su número de pedido de factura。

Reembolso/El proceso de retorno es el siguiente:

  1. Nuestro equipo de servicio al cliente verificará un reembolso/El motivo de la devolución y organiza la fecha de desinstalación y recolección
  2. Desde la fecha de recibir el sistema, devolverá 10 En el cielo,Tratamiento de su reembolso o intercambio basado en las razones enfatizadas a nuestro equipo de servicio al cliente。
  3. El reembolso se llevará a cabo mediante el mismo método de pago que la compra original.。 Pago en efectivo,Se cambiará para transferir a través de la banca electrónica。